2009. július 21., kedd

Beköltözés

Egy ideje fontolgattam már a költözést, de mindig elvetettem. Nem volt kedvem megoldást keresni arra a problémára, hogy miként lehetséges majdnem 2 év blogtermését átköltöztetni úgy, hogy a dátumok megmaradjanak. Régi blogszolgáltatóm legújabb akciója viszont hirtelen cselekedetre sarkallt: anélkül, hogy bármit átköltöztetnék, egészen egyszerűen mostantól itt folytatom tovább. A korábbi bejegyzések pedig továbbra is elérhetőek maradnak a régi helyen. Amennyiben érdekel(nek) valakit.:)

2 megjegyzés:

  1. üdvözlet :-) már kezdtem aggódni, hogy egy hónapig nem írtál :-) a blogspot tök jó, egy csomó jópofa alkalmazása van, pl. a playlist :-)

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is szeretem. Összehasonlíthatatlanul jobb az előző blogszolgáltatónál.:) És akkor a playlistet még nem is említettem.:D
    Nálatok mi a helyzet? Folytatódik a blog? Vagy új lesz?;)

    VálaszTörlés