2009. július 22., szerda

IKEA

Nem gyakran hallgatom a rádiót, amikor egyedül vagyok itthon. Attilának szüksége van háttérzajra, zenére. Reggel, amikor felkel, este, amikor hazaér, az első dolga, hogy bekapcsolja a rádiót vagy a tévét. Valaminek szólni kell.:) Nem bánom, de amikor egyedül vagyok itthon, sokszor csak élvezem a csendet.:)
Ma mégis bekapcsoltam a rádiót. Zenére vágytam. Újakra, még nem hallottakra, vagy éppen olyanokra, amiket csak a rádióban hallhatok. Amilyen szerencsém van, az általam választott időben igen ritkán volt zene az általam kedvelt adón (Dublin Q102), ám annál több beszéd. Nem is nagyon figyeltem oda, csináltam a dolgom. Aztán egy szóra felkaptam a fejem. Mintha azt mondta volna, hogy IKEA. Á, biztos rosszul hallottam. Korábban olyan hírek keringtek, hogy júniusban nyit a dublini IKEA. Még csak július van.:) Hegyeztem a fülem. Telefonos riport egy hölggyel egyenesen az IKEA-ból. A hölgy rendkívül izgatott volt. Azt mondta, gyakorlatilag minden készen van a hétfő nyitáshoz. Nocsak! Még a végén sikerül. Igaz, nem június, de 1 hónapos késés Írországban tökéletes pontosságot jelent.:)
Nem hagyott nyugodni a dolog, úgyhogy utánanéztem a neten. Megtaláltam kőkeményen leírva, hogy június 27-én hétfő nyit a dublini IKEA. Hiszem vagy nem, ez már így lesz.:) Bár sosem gondolkoztatott el, honnan jött az IKEA név (azt gondoltam, svédül lehet valami értelme, pl. bútor:D), mindenesetre a cikkből ezt is megtudtam. IK - az alapító monogramja (Ingvar Kamprad), E - a farm, ahol Ingvar felnőtt (Elmtaryd), A - a farmhoz legközelebb található svéd falu (Agunnaryd). Na, már ezt is tudom.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése