2009. augusztus 30., vasárnap

Activity

Úgy terveztem, hogy szombaton nem megyek sehova, hanem egész nap pakolok, takarítok, készülök az estére. Nos, ez részben meg is valósult. Az igaz, hogy nem mentem sehova, de úgy gondoltam, a nappaliba azért eljutok. El is jutottam, de akkor már bőven délután volt.:)
Mindenről a péntek este tehet. Mivel Kozi nem tudott szombaton csatlakozni a játékhoz, pénteken jött át, és mentük el a sportpubba. Az utolsó estére való tekintettel, nem Bulmers-t hoztak nekem, hanem Baby Guinness-t. Nincs köze a sörhöz, a nevét a külleme miatt kapta. Shot drink (kb. rövidital, de erről az égetett szesz jut eszembe), ennek megfelelően pici pohárban adják (nem tudom a pontos nevét). A sötét rész Tia Maria, a hab pedig Bailey's. Ha ügyesen öntik, és nem keveredik a két ital, akkor teljesen olyan, mint egy csapolt Guinness, csak sokkal kisebb. Finom.:) Nem tudom, mennyit hoztak a srácok, ők sem emlékeznek pontosan. Ráadásul még Bulmers is volt mellé. Azt hiszem, nem kell nagyon bizonygatnom, hogy a szombatom nem indult nagy pörgéssel.:) Felkeltem, szétnéztem, visszadőltem. Így zajlott a szombat délelőttöm és a kora délutánom, pedig nem éppen ezt kellett volna csinálnom. Végül közel jártunk a 4 órához, mire azt mondhattam, hogy érdemben bármit hozzá tudtam tenni a készülődéshez. Amikor eljött a megbeszélt 7 óra, még nem voltam készen, de mire mindenki megérkezett, csak az utolsó simítások maradtak.
Mivel nem ismerte mindenki egymást, beszélgetéssel kezdtünk. Közös erővel összeállítottuk a táblát (csak kártyáink vannak), majd miután elbénáztam a sorsolást, megegyeztünk, hogy ki kivel lesz. Ezután kezdődhetett a móka. Hát, mondanom sem kell, sokat nevettünk. Időnként lincselni akart a banda -többek között engem is-, amikor a csapattárs(ak) szerint jobban is lehetett volna mutogatni, de végül mindenki megúszta épp bőrrel.
Két dolgot kell megállapítanom az estével kapcsolatban. Egyrészt csinálhattunk volna már ilyen játéknapot máskor is, másrészt kár, hogy Petráékkal csak most találkoztunk, amikor hazafelé veszem az irányt.

2 megjegyzés:

  1. Hát ezt mi is sajnáljuk. :( No de gondolom jöttök még Ti a mi utcánkba, akkor nálunk is megejthetünk egy jó kis activity (vagy UNO) partit... :)

    VálaszTörlés
  2. Én is remélem, hogy így lesz!:)

    VálaszTörlés