2009. augusztus 24., hétfő

Utolsó hét

Akár megyek Anna első napján az iskolába, akár nem, ma kezdtem az utolsó teljes hetet náluk. Ezzel együtt az utolsó teljes Dublinban töltött hetet is. Jövő csütörtökön hazamegyek, azután már nem lesz dublini címem. A cím megmarad, de már csak Attilát lehet majd itt elérni.
Már nem rossz. Inkább csak furcsa. Már leülepedtek a dolgok. Ez a pár hét éppen elég volt arra, hogy megemésszem a változást, hozzászokjak a gondolathoz, hogy megint valami új történik, még akkor is, ha ebben az esetben nem idegen helyre költözöm. Már nem kezdek bele hosszabb dolgokba. Tulajdonképpen semmibe sem kezdek bele. Persze, terveim még vannak, nem fogok unatkozni ezalatt a másfél hét alatt.:) Már csak egyetlen hétvége maradt, hogy kimozduljunk Dublinból. Szombaton tuti nem megyünk, hiszen akkor magyar játszóbuli (van ilyen?:D) lesz nálunk. Már egy ideje porosodnak az Activity kártyáink a fiókban, éppen ideje elővenni őket.
A vasárnapi program egyelőre kétesélyes. Egyrészt szeretnék még hazautazás előtt kimenni egyszer Howthra. Másrészt ott van a Dún Laoghaire-i Festival of World Cultures, amit még Bencével néztem ki a DART reklámplakátján. A szívem Howth felé húz, de tavaly nagyon tetszett a Festival of World Food, úgyhogy nagyon piszkálja a fantáziámat ez a kultúrás rendezvény is. Ráadásul még nem voltam Dún Laoghaire-ben. Na, majd meglátjuk. Akárhogy is döntök -mert a döntés az enyém, "elkértem" Attilától az utolsó hétvégére vonatkozó programszervezés jogát:D-, rosszul nem dönthetek.

3 megjegyzés:

  1. Kerestem a mél címedet, sehol semmi. :( Ha még mindig áll a meghívás, az én címem pajki kukac yahoo.co.uk... :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, egy pár napra kiteszem a lábam, és Te máris fél lábbal otthon... Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar eljön a hazautazás ideje, valahogy a szeptember távolibbnak tűnt. Anna tündér édes, fel tudom mérni, mennyire fogod őt hiányolni, hiszen én már előre hiányolom a kedves kis történeteket róla. Azt hiszem, a kedvencem ez a mostani zsebpénzes, macskabarátnős beszélgetés és az otthoni elsőáldozásos játék lett végérvényesen. :D

    VálaszTörlés
  3. Tényleg, már el is felejtettem, hogy templomosat is játszottunk.:D:D:D
    Ahogy közeledik az időpont, egyre jobba érzem, hogy hiányozni fog. Ez így természetes, de nagyon rossz...

    VálaszTörlés