2009. augusztus 14., péntek

Az utolsó látogató

Még éppen időben tudta meg Bence, hogy szeptemberben elhagyom a szigetet ahhoz, hogy gyorsan megszervezze az augusztusi utazást. Tényleg gyors volt a szervezés. Szombaton vette meg a jegyet, csütörtökön pedig már itt is volt.
Az érkezése előtti napok időjárása olyan semmilyen volt, nem tudtam, mire számíthatunk, amikor itt lesz. Ehhez képest szinte az első perctől szép időnk volt. Jó, volt egy kis eső, de mintha tudta volna, hogy viselkedni kell -mármint az eső, nem Bence:)-, igyekezte akkor elrendezni a dolgát, mikor fedett helyen tartózkodtunk. Egyetlen árva programot sem kellett lemondani az idő miatt.
Pénteken megmutattam Bencének a város egyik felét, majd este a közeli pubok -szintén- felét. Nem kell mindent egyszerre.:) Szombatra Howth meglátogatását terveztük, én csendben reménykedtem, hogy legalább ne essen. Így is lett. Kozi is csatlakozott hozzánk, hármasban vágtunk neki az útnak. A kikötőben fókakoma is bejelentkezett, mintha hívásra érkezett volna.



A túra végén a srácok javaslatára leereszkedtük a világítótoronyhoz. Addig mentünk, ameddig csak tudtunk. Nem tudom, miért nem mentük még le oda.
Egészen más, és nem kevésbé lélegzetelállító látvány tárult elénk. Kár volt eddig kihagyni.



Aznap estére Ágiék búcsúbulijába voltunk hivatalosak, akik szerdán már el is hagyták a szigetet, hogy aztán szeptemberben Ausztráliába érkezve elkezdjék a nagy kalandot. Nagyon sokat vártak erre a pillanatra.
Miután mindent megmutattunk Bencének, amit szerintünk érdemes, keddre is maradt egy program, nevezetesen a Guinness Storehouse megtekintése. Mivel Kozi sem látta még, hármasban vágtunk neki. Azt hiszem, ez volt a harmadik alkalom, hogy én is bementem (először 2007 tavaszán, majd tavaly ősszes Attila szüleivel, és most), de mindig tud a hely újat mutatni. Most pl. teljesen máshol volt a hely, ahol magunknak csapolhattuk a Guinness-t. Szervezettebb, jobb, és le is lehet ülni. Ami nem tetszett, az az, hogy nem lehetett onnan kivinni, amit csapoltunk. Nem volt nehéz kitalálni, hogy ennek nyilván az az oka, hogy így próbálják növelni az épület tetején lévő Gravity Bar forgalmát. Nekem mindegy, így is csak néhány kortyot ittam az enyémből. Azt is csak azért, mert én csapoltam.:)


Összességében jó volt a hét. Nagyon jó. Furcsa volt kikísérni Bencét a reptérre, hiszen ezt utoljára csináltam. Legközelebb már én is látogatóba jövök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése