2009. augusztus 17., hétfő

Ítélet

Túl vagyok rajta. Nem volt könnyű. Nehéz volt.
Amikor közelítettem az ajtóhoz, Anna meglátott az ablakon keresztül, kirohant, átölelt, legalább 1 percig nem eresztett. Csak álltam, és rohadt rosszul éreztem magam. Aztán rátett még egy lapáttal azzal, hogy hozott nekem ajándékot, amit a saját pénzéből vett. Szerettem volna elsüllyedni azon nyomban. Kaptam egy édes cicás táskát. Elmondta a vásárlás körülményeit, én meg csak hajtogattam, hogy köszönöm, és mennyire aranyos, és egyre jobban utáltam magam. Próbáltam Veronicaval beszélni, de Anna mindig a közelünkben ficegett, és nem akartam csak úgy, félmondattal odavágni, amikor éppen Anna a másik szobában volt. Kérdezett valamit Veronica arról, hogy milyen volt a hónapunk, vannak-e terveink. Meglepődtem kicsit a terveinkre vonatkozó kérdésen, mintha hallott volna valamit. Halkan annyit mondtam, hogy ami a terveket illeti, szeretnék vele beszélni. A szemem sarkából Annara néztem, és hozzátettem, hogy később.
Nos, Veronica okos nő. Amikor hazaértek, és búcsúzkodtunk, bizonyára feltűnt neki, hogy nem tendálok a bejárati ajtó felé, ahogy általában. Amikor Anna elment megetetni a macskát, Veronica rámnézett, és megjegyezte, hogy említettem, szeretnék neki mondani valamit. Javasolta, menjünk és járjunk egyet a ház előtt. Nem lepte meg, amit mondtam, hiszen -mint említettem-, okos nő. Már akkor sejtette, hogy a lelécelésről szeretnék beszélni, amikor jeleztem, hogy beszélni szeretnék vele. Anna kétszer szaladt utánunk, amíg lassan az Eaton Square felé sétáltunk, Veronica kétszer küldte vissza, hogy beszélgetünk.
Megbeszéltük, hogy nem volt könnyű a döntés, és rettenetesen szemétnek érzem magam. Veronica nagyon jól állt a dologhoz. Azt nem mondom, hogy ugrálva tapsolt, de majdnem ő vigasztalt, hogy ne érezzem magam rosszul. Megbeszéltük, hogy először a férjének mondja el, és ketten megkeresik a megfelelő időpontot, amikor Annaval is közlik. Nos, Anna leegyszerűsítette a dolgokat, ugyanis amikor egy See you tomorrowval elköszöntünk egymástól, kiugrott az egyik kocsi mögül, és közölte, hogy nem szép dolog a gyerek háta mögött megbeszélni, és különben is mindent hallott. Pffff... Veronicaval csak csendben egymásra néztünk, de nem mondtunk semmit. Csak egy halk Annat tudtam kinyögni, ő pedig elém állt, összefonta a kaját maga előtt, és közölte, hogy mindent hallott és nem volt szép. Figyeltem az arcát. Nem láttam rajta undokságot. Sokkal inkább valami olyasmit, mintha felfogta és elfogadta volna, hogy megyek, csak jelezte, hogy nem tetszik neki. Azt még nem tudom, hogy maga a lelécelés nem tetszik neki, vagy az eljárás. Majd kiderül. Szeptemberig még megyek hozzájuk, közben keressük az utódomat.
Említettem, hogy volna egy jelentkező:), Veronica csak annyit fűzött hozzá, hogy olyan embert szeretne, aki a közelben, Dublin 6-ban, Terenurehoz közel lakik, aki gyalog is könnyűszerrel megközelíti a házukat és az iskolát. Ha valaki ezeknek megfelel, kedve is volna hozzá, vagy ismer olyat, akit érdekelne, ne tartsa magában az információt. Tudom, nem mindig kedvesen írtam Annaról, de alapvetően egy szeretnivaló, huncut, 8 és fél éves szöszke.

6 megjegyzés:

  1. eddig akaratgombócként emlegetted :-)

    Félre téve a tréfát, örülök, h jól megoldódott, még ha nehéz is volt. Várható volt, hogy Veronica így áll hozzá, értelmes és jóindulatú nő. Anna meg egy nagy csibész, hogy így kihallgatott benneteket, de talán így a jobb és a legkevésbé kellemetlen.

    Minden jót és teljenek nagyon jól ezek az utolsó hetek.

    Szabina

    VálaszTörlés
  2. azt hiszem, ez tipikus anna. azt hiszem, veled együtt én is megszerettem:):)
    tegnap délután sokat gondoltunk rád. tudtam, hogy veronica megérti... a nehezebb anna volt, illetve még mindig. remélem, az utolsó hetek barátságban, jól fognak telni.

    mi már várunk!!!
    -mitzi-

    VálaszTörlés
  3. mennyi azt hiszem... :D:D:D mentségemre:azért dúlnak ám bennem az érzelmek... át tudom érezni, amiket leírtál.

    puszi!

    VálaszTörlés
  4. Még mindig egy kis akaratgombóc, de ha megismeri az ember, megmutatja, milyen legbelül: ragaszkodó, érzékeny, szeszélyes, vidám, cserfes 8 és fél éves.:)

    Mitzi, kár, hogy nem ismered. Szeretnétek egymást.;)

    VálaszTörlés
  5. :) Hát gratula, hogy túl vagy rajta, én is gyűlölöm az ilyet, egyszer felvettek egy suliba tanítani, de aztán találtam egy jobban jövedelmező állást (vagyis az talált meg engem), nekem pedig "fel kell mondanom" a suliban, ahol tulképp el sem kezdtem még tanítani... Szerződést kötni mentem be - és el kellett mondanom, hogy szorri, de én ezt nem szeretném. Életem legkínosabb 10 perce volt. Anyway, ez nem vet túl jó fényt rám, de mentségemül szóljon, hogy nem vagyok ilyen cserbenhagyós típus. :) Ja és mi nem 6-ban lakunk, hanem 4-ben. :(

    VálaszTörlés
  6. Azért nem lehetett könnyű. Az ember észre sem veszi, s nagyon tud kötődni. Mindkét részről. De legalébb túl vagy rajta, s normálisan fogadták. Egyszer voltam olyan helyzetben, hogy felmondásomat árulásként kezelték. Borzasztó volt! Főleg a '"felmondási időm"...

    VálaszTörlés